Praktijk

Tandartsenpraktijk Jorna is gehuisvest in het gezondheidscentrum Spikvoorde in Deventer. U vindt hier wie er werken en hoe er invulling wordt gegeven aan deze praktijk voor mondzorg, orthodontie en parodontologie.

De meeste patiënten zijn tevreden over deze praktijk. U waarschijnlijk ook. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u vindt dat hij of zij u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.

We proberen het bezoek aan onze praktijk zo plezierig mogelijk te laten verlopen. Desondanks begrijpen we heel goed dat een tandheelkundige behandeling niet uw hobby is.
Na de behandeling evalueren we prettig, kort en effectief. Mochten uw verwachtingen echter niet zijn waargemaakt, dan is de behandelkamer niet de juiste plaats en is het direct na de behandeling niet het juiste moment om u problemen te verwoorden. U kunt ons via 'contact' mailen. Zo kunnen wij uw punt van kritiek als eventueel verbeterpunt aanwenden. Wij nemen dan op een geschikt moment, indien zinnig en gewenst, contact op.
Na uw perdiodieke, preventieve consult kunnen thuis ook vragen reizen. Mochten wij er niet in zijn geslaagd het één en ander in de tijd die ons gegeven is op u over te brengen schroomt u dan niet contact op te nemen. Voor de uitleg over behandelingen verwijs ik ook naar behandelingen/nuttige links en folders.

Mocht u, nadat we er samen niet uit zijn gekomen, behoefte hebben aan een second opinion dan kunt u telefonisch advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,25 per minuut). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie van uw tandarts, de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (NMT). De afhandeling verschilt per situatie. De TIP-medewerker kan u verder adviseren. TIP raadt soms aan uw probleem per brief aan de NMT voor te leggen. Uw tandarts is aangesloten bij deze klachtenregeling aangesloten.

 

.